U gotovo identičnim i istovremeno plasiranim intervjuima, režiranim sa isključivim ciljem da se pažnja javnosti nekako skrene sa međunarodnog korupcionaškog skandala u kome centralno mesto zauzima Vuk Jeremić, Televizija N1 i nedeljnik “Vreme” na krajnje neprofesionalan, propagandni i manipulativan način, pokušali su da odbrane neodbranjivo, ističu u medijskoj mreži Antidot.