Radio-televizija Srbije danas je saopštila da nije tačno ono što je N1 objavila da je u subotu, 13. aprila, bila gledanija od Javnog servisa i nacionalnih televizija, dok je vlasnik i direktor RTV Pink Željko Mitrović pozvao N1 da objavi zvanične rezultate gledanosti tv kanala od subote.

 

Radio-televizija Srbije je saopštila da nije tačno ono što je N1 objavila da je u subotu, 13. aprila, bila gledanija od Javnog servisa i nacionalnih televizija.

 

Radio-televizija Srbije reaguje na navode televizije N1 o gledanosti TV programa u Srbiji u subotu, 13. aprila. Nepotpunim i senzacionalističkim naslovom saopštenja gledaoci se dovode u zabludu, a podacima manipuliše.

 

Radio-televizija Srbije danas je saopštila da nije tačno ono što je N1 objavila da je u subotu, 13. aprila, bila gledanija od Javnog servisa i nacionalnih televizija, dok je vlasnik i direktor RTV Pink Željko Mitrović pozvao N1 da objavi zvanične rezultate gledanosti tv kanala od subote.

 

Radio-televizija Srbije "netačna informacija da je televizija N1 bila gledanija od RTS-a i nacionalnih televizija", jer se navedeni podaci odnose samo na korisnike SBB platforme.

 1